Suppressive Fire
#2
<r>Sup.Fire ist ein eigener Mod für sich, stackt also mit anderen Mods, daher schießt man gegen TO in Deckung und Sup.Fire auf miese Reichweite durch schlechte Sicht auch schön auf die -12 (eigendlich ja -21, aber das deckelt ja bei -12), sehr schlecht <E>:mrgreen:</E> <br/>
<br/>
Folgende Dinge canceln Sup.Fire:<br/>
<URL url="http://wiki.infinitythegame.com/en/Suppressive_Fire_%28State%29"><LINK_TEXT text="http://wiki.infinitythegame.com/en/Supp ... 28State%29">http://wiki.infinitythegame.com/en/Suppressive_Fire_%28State%29</LINK_TEXT></URL><br/>

<QUOTE><s>
Zitat:</s> The trooper declares an Order.<br/>
The trooper declares an ARO different from a BS Attack using Suppressive Fire.<br/>
The trooper uses a weapon that cannot be used for Suppressive Fire.<br/>
<B><s></s>The trooper's state changes to a Null state, or to Blinded, Engaged, Immobilized, Isolated, Retreat! or to any other state which specifies that it cancels Suppressive Fire<e></e></B>.<br/>
The trooper's army enters a Loss of Lieutenant situation.<br/>
The trooper joins any kind of Infinity Fireteam (Core, Haris, Enomotarchos, Tohaa...) (see Infinity. Human Sphere and Infinity. Campaign: Paradiso).<e>
</e></QUOTE>

Und unter Dogged wird nicht darauf verwiesen das Sup.Fire gecancelt wird.<br/>
<URL url="http://wiki.infinitythegame.com/en/Dogged">http://wiki.infinitythegame.com/en/Dogged</URL><br/>
<br/>
Edit:<br/>
Wikilinks</r>
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